بجنورد - رئیس هیئت کوهنوردی خراسان شمالی گفت: سال گذشته مقرر شد یک دیواره استاندارد در شیروان نصب شود که متاسفانه این دیواره در شهرستان آران و بیدگل نصب شد.

2 شهریور 1399

صادق ایزدی در گفتگو با مهر اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و قرار گرفتن خراسان شمالی در وضعیت قرمز همه باشگاه‌های دارای مجوز در خراسان شمالی تعطیل است.

رئیس هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی خراسان شمالی ادامه داد: تعطیلی‌های اجباری به واسطه شیوع ویروس کرونا ما را بر آن داشت تا مربیان و بازیکنان استان را به تمرین در منزل ترغیب کنیم.

وی در ادامه افزود: متأسفانه شاهد این هستیم که گروه‌های کوه‌نوردی فاقد مجوز با تبلیغات گسترده در فضای مجازی اقدام به برگزاری صعودهای همگانی می‌کنند که مراتب را از طریق پلیس امنیت و میراث فرهنگی استان پیگیر هستیم.
صادق ایزدی با اشاره به پتانسیل بالای جوانان خراسان شمالی در رشته صخره‌نوردی خاطر نشان کرد: علی‌رغم امکانات محدود، سال گذشته مقام‌های اول کشور را در رشته‌های چهارگانه صخره‌نوردی کسب کردیم.
رئیس هیئت کوهنوردی خراسان شمالی تصریح کرد: پیگیری‌های گسترده‌ای جهت تجهیز سالن‌های ورزشی و نصب دیواره‌های صخره‌نوردی را انجام دادیم، اما تاکنون موفق نشدیم.
وی در ادامه گفت: سال گذشته مقرر شد که یک دیواره استاندارد در شهرستان شیروان نصب شود اما این دیواره از شهرستان آران و بیدگل سر در آورد.
ایزدی در انتها تاکید کرد: به عشق ورزش و احترام به شکوفایی استعدادهای جوان استان مبالغ زیادی را از پول‌های شخصی در این مسیر هزینه کرده‌ایم که امیدواریم حمایت‌های مسئولین به مدد توسعه این ورزش بیاید.