جلسه اعضاء باشگاه کوهنوردی آلپ سه شنبه 12 بهمن 1400

16 بهمن 1400

گزارش جلسه ماهانه باشگاه کوهنوردی و اسکی آلپ
موضوع جلسه: ارایه گزارش از عملکرد باشگاه طی فعالیتهای صورت گرفته از ابتدای سال تاسیس تاکنون و ارایه چشم انداز آتی باشگاه
اعضاء شرکت کننده در جلسه:
آقایان و بانوان : هادی سرور، حمیدرضا شاه بنده ، دکتر بهزاد سلیمانی ،  مهدی برزگر ، داود قاسمی ، یاسر عطایی سرشت ، مهدی فراهانی ، طیبه امینی و…
در ابتدای جلسه آقای هادی سرور، از مربیان و سرپرستان برنامه های باشگاه، بعد از تشکر و قدرانی از حضور اعضاء در جلسه ، ضمن بیان هدف تاسیس باشگاه ، به معرفی فعالیتهای اصلی باشگاه و قابلیتهای سایت باشگاه آلپ، به عنوان یکی از قوی ترین و جامع ترین سایتهای فعال در حوزه کوهنوردی و برگزاری کارگاهها و دوره های آموزشی پرداختند. در ادامه نیز گزارش کاملی از تعداد دوره ها و کارگاههای آموزشی برگزار شده در باشگاه به شرح ذیل پرداختند‌؛
باشگاه کوهنوردی و اسکی آلپ با هدف آموزش و ارتقا سطح کیفی کوهنوردی کشور و ایجاد فضای سالم ورزشی در سال 1398 تاسیس شد و مجوز خود را در رشته های کوهنوردی و کوهپیمایی ، غار نوردی ، دره نوردی و کوهنوردی با اسکی از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرد.
این باشگاه از همان ابتدا با گردآوری قوی ترین کادر مربیان کشور در کلیه رشته های کوهنوردی و طراحی سایتی جامع ، که تمام فرآیندهای لازم در حوزه کوهنوردی اعم از ثبت نام برنامه ها و دوره ها ، ایجاد پرتال شخصی ، آپلود مدارک آموزشی ، ذخیره سازی فعالیت اعضاء در طی سالها فعالیت در باشگاه ، لاگ بوک کوهنوردی اعضاء ، دریافت کارت عضویت الکترونیکی ، صدور آنلاین گواهی صعود و دوره ها و .... را پوشش می دهد ، وجه تمایزی قابل تحسین نسبت به باشگاه های دیگر ایجاد کرد که هدف از انجام این کار تسهیل در آرشیو و دسترسی لحظه ای سرپرست های برنامه های باشگاه بود.
و اما رسالت اصلی باشگاه که رشد و تعالی ورزش کوهنوردی در سطح کشور است.
باشگاه کوهنوردی و اسکی آلپ با بیش از دو سال فعالیت خود توانست :
35 دوره آموزشی رسمی فدراسیون با تعداد 256 نفر علاقه مندان  به کوهستان و کوهنوردی را در رشته های مختلف آموزش دهد که خود مهر تاییدی است بر گام برداری صحیح در راستای رسالت اصلی باشگاه.
باشگاه آلپ مفتخراست ، که در این مدت کوتاه میزبان 400 نفر از عزیزانی بوده است که بعضا به صورت اشتراکی در 50 برنامه کوهنوردی ، ما را همراهی نموده اند.
این باشگاه همچنین در برگزاری کارگاه های آموزشی نیز فعال بوده و توانسته تعداد 36 کارگاه با حضور مجموعا 304 نفر برگزار کند و سطح دانش فنی و علمی اعضاء خود را ارتقا دهد.
ما مفتخریم با ایجاد بستری مناسب درعرصه کوهنوردی ، همنوردانی در کنار خود داشته باشیم ، که علاقه مند به کوهنوردی بوده  و از این باب به خود میبالیم و سعی میکنیم که ما نیز سطح رضایتمندی این عزیزان را ارتقا بخشیم.
در پایان نیز اعضا باشگاه به نقد و بررسی برنامه ها و فعالیت های برگزار شده باشگاه و بیان پیشنهادات پرداختند.


گزارش: خانم طیبه امینی